12 października 2015

Jesienne kolory Gamla Stan [zdjęcia]

Jesień to moja ulubiona pora roku. Całe upalne lato czekałam właśnie na październikowe dni. Tegoroczny październik dość szybko przyniósł ze sobą niskie temperatury, ale za to - tak jak to lubię najbardziej - pomalował liście na najpiękniejsze kolory. Odcienie żółci, brązu i czerwieni za oknem (od których zresztą ciężko mi oderwać wzrok) od razu przywodzą mi na myśl kolory sztokholmskiego Starego Miasta - Gamla Stan.

W dzisiejszym wpisie nie będzie wielu słów, ale zapraszam Was za to na krótki fotograficzny spacer w jakże jesiennych kolorach.






















Źródła:
wszystkie zdjęcia z własnego archiwum


13 komentarzy:

  1. Pięknie! :-) Marzę o tym, by kiedyś zobaczyć Gamla Stan na własne oczy. Najchętniej właśnie jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, niektóre jak z obraców... wydają się malowane. Dziękuję za spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ciepło, słonecznie. W ubiegłym roku byliśmy w Sztokholmie właśnie w październiku i też było tak cudnie jak na Twoich zdjęciach...
    m.

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonałe zdjęcia. Spodziewałam się, że będą to drzewa pełne pozłocanych liści. A tu proszę mamy klimatyczne uliczki i architekturę w romantycznych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Jakbym mieszkała w Szwecji, pewnie pokochałabym dotychczas znienawidzoną przeze.mnie jesień. 2 lata temu jesienią byłam w Lund, przepiękne kolory, wszędzie ozdoby Halloweenowe, wszędzie magia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jesienny Stockholm osładza trochę dzisiejszą zimę za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czysto, schludnie i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te jesienne kolory budynków. Szkoda, że my, Polacy jesteśmy zachowawczy i boimy się takich barw na naszych budynkach. Jakże kolorowo byłoby wtedy w miastach, szczególnie w smutnym listopadzie. A jesień, ta złoto-czerwono-bordowo-miedziano-brązowo-pomarańczowa jest magiczna... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, kurczę! Kolory kolorami, ale... te drzwi i drwiczki sa niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pęknie! Świetne zjęcia :) Też bardzo spodobały mi się drzwi!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Matko! Jak cudnie!!! Zaraz tam do Ciebie wpadam... rób kawę !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, aż sobie przypomniałam, jak kiedyś byłam na wycieczce w Sztokholmie.:)
    W Skansenie też pewnie ładnie o tej porze roku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...